ایجاد صلح و انسجام اجتماعی

صلح اجتماعی، و حل منازعه

 موسسه TSDO تحت پروژه Just Future، برنامه را در سالن های شهر، سمپوزیوم ها و جلسات هماهنگی که عمدتاً بر زنان متمرکز است، سازماندهی کرده که مقامات و ادارات مرتبط  با دولت را درگیر می کند تا ظرفیت و مهارت های مورد نیاز خود برای تغییر را افزایش دهند.

موقیعت پروژه:

کندهار، ننگرهار و بلخ

تمویل کننده پروژه:

Search for common ground (SFCG)

ظرفیت سازی

ظرفیت سازی یک مداخله کلیدی در سیاست و مسئولیت TSDO است که به هدف بهبود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تیم‌های سازمانی و جوامع هدف و بخش‌های دولتی مرتبط طراحی شده است. TSDO برنامه‌های ظرفیت سازی مانند جلسات آموزشی، ورکشاپ‌ها و سمینارها را برای کمک به ادارات دولتی در بهبود حکمرانی، مدیریت، شفافیت، پاسخگویی و پایداری ارائه می‌دهد. علاوه بر این، TSDO با اعضای جامعه، شوراهای عدلی رسمی و غیررسمی، و دیگر ابتکارات همکاری می‌کند.

در سال ۲۰۱۳، TSDO آموزش‌هایی را برای ۵۰۰ کارمند از وزارتخانه‌های مختلف در موضوعات شامل مدیریت منابع انسانی، مدیریت زمان، نظارت و ارزیابی، و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فراهم کرد. به علاوه، مدیریت TSDO آموزش‌هایی در زمینه‌های منابع انسانی، مالی (QuickBooks)، هدف‌گذاری، پیمایش، ارزیابی، مدیریت چرخه پروژه (PCM)، برنامه‌ریزی و گزارش‌دهی ارائه داد

تمویل کننده پروژه

Independent Reform & Civil Service Commission (AIRCSC)

×